2 dagar kvar!

I övermorgon åker jag hem.
Just nu väntar jag bara på att mamma ska komma och hämta på mig på torsdag erftermiddag.
Ska skriva lite på uppsatsen med, men kan inte låna några böcker här till den, främst för att alla här utlånade,
och sen måste jag ju lämna tillbaka dem i tid och jag vet inte riktigt när jag ska hit igen.
Så jag har inte så mycket att skriva utan litteraturen jag ska låna i tingsryd.

På lördag blir det troligen fest.
Kanske med Ellen :)
Och med Jessica och de gamla gänget förhoppningsvis.
Kan bli riktigt grymt.
Om min förkylning kan gå över.
Jag hade precis blivit av med den, mådde bra i går morse, sen på eftermiddagen mådde jag dåligt igen.
Jävla huvud.
Usch.
Och självklart måste jag laga mat och tvätta.
Det första är redan gjort och det andra håller jag på med.
Suck, mitt huvud säger bara NEJ, LÄGG DIG OCH VILA!!!

Imorgon ska jag till stan och köpa den sista julklappen.
Och träna om jag mår bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback