Husletande

http://bostad.lansfast.se/Beskrivning.aspx?GUID=3UB43I5MCU4GQJ0U&typ=CMVilla&from=Hemnet
Vad tycks om det här huset???
Jag har redan fallit, hoppas Dan gillar det lika mycket som jag. Tomten kanske inte är den bästa, men kan man få allt här i världen?? Om vi bestämmer oss för att kika på det här hoppas jag att grunden på huset är bra, för det är ju trots allt det viktigaste, vill ju inte ha ett fuktskadat hus. Men detta var så bra för här behövs inte allt göras om, utan här kan man bo och sen göra om lite i taget, det som behövs. Vill bo i hus!! Vill att mitt/mina barn ska få växa upp i hus och inte i lägenhet! Håller tummarna!

Kommentarer
Postat av: Jejja

Jätte fint hus! Tycker det ser riktigt fräscht ut också! Jag vill också ha hus!

2012-02-02 @ 20:28:52
Postat av: ellen

gud vad fint!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback