Snöoväder

Det ska tydligen komma in ett snöoväder. Eller vet inte om man kan kalla det oväder? Det ska komma in en massa snö och kallt ska det bli, från nu till fredag. Har ju väntat på att vintern ska komma igång ordentligt. Är det kanske vad som ska krävas för att bebis ska vilja titta ut? Vägkaos?? Man kan ju hoppas, även om jag verkligen inte vill åka in när det är snoöväder men om det är vad som krävs så.
Vi får väl se. jag hade tippat på att det skulle komma in i januari februari, trodde nog det redan skulle vara här men men, bättre sent än aldrig. Kommer förmodligen förbanna mig över snön när den väl är här men vi behöver lite ljus tycker jag, även om jag tycker det är ljust väldigt länge på eftermiddagen nu, och jag gillar ju mörkret men kan tänka mig att när tröttheten efter förlossningen och den lilla sömnen vi kommer få så är det nog bra med lite ljus :P
Om det är någon som har missat så bebisbloggar jag på adressen: minbebis.com/blogg/oceansoul
Tror inte det är nån som missat det men där står det mer info om graviditeten i alla fall.
Nu ska jag sätta mig i soffan o lösa lite japanskt korsord o glo på tv, fast vid den här tiden går ju ingenting, inget bra i alla fall :(

Kommentarer
Postat av: Jejjaq

Det var Sara som klippte mig. Jag är supernöjd! Och precis som du sa, lagom pris.

2012-02-01 @ 16:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback