2 veckor

Idag är det alltså två veckor kvar till beräknad förlossning. Kort tid? Njae, nu går jag ju bara och väntar så nu är du välkommen ut pyret. Idag har jag haft besök av Ellen, visat lägenheten, lunchat på stan och gått i lite affärer. Alltid trevligt med besök, särskilt av Ellen eftersom vi träffas alldeles för sällan. När Ellen åkt hem kom det en tekniker hit och fixade vårt Internet. Äntligen! Fy fan vad det har krånglat. Men vad gött att det funkar, har nämligen nästan använt hela min månadsförbrukning på det mobila nätet, eller jag har ju fri surf, men efter 2 GB så sänks hastigheten. Åh vilken skillnad nu när jag kan surfa på det trådlösa med mobilen, hade nästan glömt hur snabbt det går. Wonderful. Vi har även fått en antennförstärkare till tv:n så nu kan vi kolla på alla kanaler som vi betalar för, så jag har något att göra på min fritid :-) nej, men skönt nu när allt funkar som det ska så behöver man inte lägga en massa energi på att vara irriterad på tekniken. I eftermiddag har jag varit väldigt trött, både sömnig och trött i kroppen så jag har i princip bara legat i soffan efter Ellen åkt hem. Men det är tillåtet i mitt tillstånd. Känner mig så tung ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback