Bara vi två

15.37
Idag har det varit en helt underbar dag, och den är inte slut än. Inget planerat och bara jag och Dan, inga besök av några och inte skulle vi iväg någonstans heller. Så himla skönt. Det började med en sovmorgon, sov till 9 sen låg vi kvar, åt frukost i sängen och läste lite i Vi Föräldrar och pratade om vårt kommande liv. Så himla underbart. Tog mig inte upp ur sängen förrän kl 11. Jag tyckte definitivt jag var värd det och kanske är det vår sista dag bara vi två utan några måsten. Vi har nog inget planerat nästa helg vad jag vet men som sagt så vet man aldrig när pyret väljer att titta ut. Det gäller att ta vara på tiden då det bara är vi två. Så idag har blivit en riktigt soft dag, i alla fall för mig, jag har inte gjort många knop, mer än vanliga sysslor som att plocka lite och fixa med disk o sånt. Dan har däremot varit duktig och skurit till madrassen till vaggan och sytt ett överdrag till den, hoppas nu verkligen att bebisen vill sova i vaggen :) Vill helst inte ha den i sängen, inte jämt i alla fall. Nu håller Dan på med maten, tänkte jag strax skulle hjälpa honom och göra lite sallad. Sen ska vi nog ut i regnet och hyra en film, köpa lite gotte inför kvällen. Tänkte köra på en riktig myskväll med tända ljus godis, chips och en hyrfilm.
Tack Dan för att du finns. Älskar dig över allt annat. Jag är världens lyckligaste med dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback