en vanlig måndag

Det är svårt att ta sig upp ur sängen på morgonen när man inte hat en aning om vad man ska hitta på på hela dagen. Det känns så himla tråkigt. Jag tycker definitivt att bebis kan komma nu för jag har ingen som helst lust att bara vara i lägenheten hela veckan o bara glo på tv. Igår var vi lata Dan o jag men det är ju roligare att göra ingenting tillsammans med honom än ensam. Nu säger min mage att den vill ha mat så det är väl bara till att stiga upp och käka och se vad tv:n har att erbjuda... Om någon har glömt så är det beräknad förlossning idag.. Hmm.. Det är nu det ska börja bli segt att vänta..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi väntar här också :-)

Vi har koll på dig! Hihi

Kram pappa

2012-01-23 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback