Förkylning

Har efter en tur till jobbet piggnat till lite. Är förkyld, haft sjukt ont i gommen inatt och sen varit jättehängig hela eftermiddagen. Men jag hade planerat att ta mig till förskolan och hälsa på och kände att om jag inte gör det idag blir det aldrig av, så det var bara till att ta sig i kragen och gå iväg, fint väder också så det var inte jättesvårt att ta sig ut. Ont i kroppen efter bara några meter, men jag kämpade och så fort jag kommit fram och fått sätta mig så har jag inte ont någonstans längre så det är ju verkligen inget ihållande, skönt. Även om det gjorde ont att gå så var det värt det, blev mycket piggare och fick både motion och luft. Sen stannade jag på Kappahl på vägen tillbaka och handlade ett par inneskor som jag tänkte ha på BB, och hemma också. 48 kr. Ett fynd!!!!! Strax ska jag sätta igång och göra lite köttbullar som jag ska lägga i frysen inför kommande behov. Har fryst lite portioner och sånt för jag antar att jag inte kommer ha ork eller tid att laga så mycket mat de första veckorna efter bebisen har kommit, särskilt inte när jag är hemma själv sen så jag håller på att "boa" nu antar jag. Kakor och bullar inför kommande besök har vi lite i frysen i alla fall. Ikväll kommer Joel och Daniel hit, Joel ska ta lite gravidbilder på mig, och Dan och sen ska vi käka middag. Daniel skulle köpa maten och Joel sa att han kunde laga, de har planerat allt, vi står för kök och matplats :P Soft, för jag orkar inte bjuda hit folk och fixa mat och allt till folk just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback