Helg

Skönt med helg, även om jag är ledig jämt. Men det är skönt att inte vara ensam och vara tillsammans med min älskling. Om ett par timmar ska vi kolla på hus. Annars har vi spenderat förmiddagen på stan. Inhandlade nya kuddfordral och mjukisbyxor. Tror mjukisbyxor kommer användas en hel del de kommande månaderna så det kände jag att jag kunde köpa, annars kollade jag inte på kläder, är jätteshoppingsugen men kan inte shoppa något nu och det är väl bra egentligen, får inte mycket pengar den här månaden. Men vi unnade oss lite lunch från det rullande bageriet på torget. Billigt och gott. Vi handlade med oss varsin räkbaguette och fika i form av wienerbröd och tryffelmazarin. Så gott, så det har vi käkat precis med lite kaffe till. Var riktigt ruskigt väder ute så det var skönt att komma hem till värmen. Ser inte fram emot att gå ut i rusket igen. Men huset ska kollas på och efter det ska vi storhandla inför kommande vecka. Har för en gångs skull planerat vad vi ska käka, brukar bli billigare då, inte en massa småhandlingar. Nu ska jag chilla i soffan lite innan vi ger oss iväg. Håller tummarna att bebis väljer att komma snart också. Längtar så jag blir tokig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback