Långhelg

14.40
Ska bli skönt med långhelg! Okej, jag är ledig hela tiden så för mig spelar det ju egentligen ingen roll så, men då slipper jag vara ensam hemma, för det är rätt trist. Fast idag njuter jag faktiskt, än så länge i alla fall. Har haft fullt upp och blivit rätt trött nu. Somnade sent igår, drack kaffe för sent på kvällen tror jag. Sen vaknade jag några gånger och låg vaken ett tag, men kan ju hoppas att jag somnar ikväll då. Vill inte vara trött, för jag vill vara utvilad och redo när jag åker in till förlossningen. Men man kan ju aldrig veta när det sätter igång.
Idag började jag med en dusch, sen har jag diskat och tvättat lite och varit ute en sväng, lagt ett brev på lådan och handlat lite. Köpte Vi föräldrar - Första året, känns ju ganska passande just nu och det var länge sen jag köpte nån tidning. Sen efter lunch, tog jag mig tid att vila lite och sen har jag bakat. Skulle baka till imorgon då vi ska fira lite jul med brorsans familj. jag kombinerade två recept vilket resulterade i fyllning för hur många kakor som helst så jag fick baka en sorts kakor till, chansade lite och det blev väl sådär kan jag säga. Har inte smakat, de är säkert goda, men vidare fina blev de inte, så den andra sortens kakor blir nog fika till mig själv. Haha.
Nu ska jag nog vila lite till, kolla på dvd eller nåt innan jag börjar med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback