Låt mig vara!

I flera veckor har det varit två olika 08-nummer som ringt mig och jag har sökt på numret och alla skriver att man inte bör svara m.m. Så det har jag inte gjort, har även gjort så de skickas direkt till röstbrevlådan. Får då bara ett sms om att de har ringt, men nu har det slutat. ÄNTLIGEN!! Nu har det dock börjat ringa från andra nummer, jag blir så trött. Tror det beror på att man blir medlem på en massa sidor när man är gravid för att få gratissaker och sånt. Men jag blir så trött och stressad av att det ringer i alla fall en gång om dagen. Har man hemtelefon så finns ju NIX, som iofs inte alltid funkar, men finns det inget för mobiltelefoner. Bara för att jag fått gratisprylar för att jag är gravid, betyder inte det att jag vill att tusen personer ska ringa och försöka sälja en massa till mig. Jag är så trött på det bara. Just nu är vår vaktmästare här och försöker rensa vårt avlopp i badrummet. Det är typ omöjligt. Dan försökte halva kvällen igår och det blev bara värre. Man kan ju hoppas vaktmästaren fixar det, fast det var ju lite roligt att han inte hade något verktyg eller nåt med sig. Fast han kanske kan med de här jävla konstiga golvbrunnarna. Jag behöver verkligen duscha. Svettas så sjukt mycket om nätterna nu i slutet av graviditeten. Jag hoppas det beror på graviditeten i alla fall. Jobbigt som tusan i alla fall, och äckligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback