Mammut

Igår kollade jag/vi på filmen Mammut, länge sen jag såg en hel film på tv. Men för en gångs skull såg jag färdigt. Men jag kan inte låta bli att bli så jävla irriterad på varenda jäkla film där killen i ett förhållande är otrogen, det spelar liksom ingen roll om det är ett bra förhållande eller inte. Det är precis som att killar inte kan hålla sig borta. I den här filmen verkade de verkligen kära i varandra och han verkade inte alls intresserad av den här Thailändska tjejen men sen låg han ändå med henne till slut. Jag blir så förbannad. Jag skulle vilja se en film där mannen verkligen säger NEJ och håller sig till sin fru, sambo, flickvän eller vad han nu har. För jag tror faktiskt inte sånt här tillhör vanligheterna. Kan inte en man åka iväg utan att vara otrogen? Jag vet, det är en film men det är i princip alltid så i filmerna, och oftast är det männen som är "svinen" också. Nej, jag blir verkligen irriterad. Nu ska jag ta tag i vårt hem och placera ut lite ljuslyktor som inte är juliga, för de har åkt ut. Sen blir det till att kurera sig i eftermiddag och få bort förkylningen så jag orkar föda barn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback