Uttråkad

Jag på nyårsafton

Idag är jag en latmask igen. Har lite ont i ryggen men det är sjukt mycket bättre än det var igår. Kunde inte röra mig efter att ha jobbat halvdag. Det gjorde det klart för mig, man ska inte jobba när man är höggravid, hur bra man än mår, inte med det jobbet jag har i alla fall.
Har ingenting att skriva idag kände jag. Händer inte mycket i mitt liv just nu. Det står väldigt stilla här. Händer ingenting, jag går bara hemma och vänta. Känns väldigt konstigt att jag kommer vara hemma väldigt länge, men då ska jag i alla fall inte vara ensam, de säger att ta hand om en nyfödd är mycket värre än ett heltidsjobb, det tror jag på. Jag vill inte vara såhär uttråkad  mer, och det vet jag att jag inte kommer att vara sen. Det kommer bli tufft men jag ser fram emot det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback